Bovbjerg d. 29. marts

Upload dine billeder.

Bovbjerg d. 29. marts

Indlægaf Poul Henriksen » tirs mar 30, 2010 10:11 am

Endelig super flyvevejr.
Efter en lang vinter, var det godt endelig at få en hel dag med super vind, på et af danmarks absolut bedste flyvesteder.
Michael og undertegnede var mødt op på betonen sammen med 3 MDK'er og 4 Albatrosser.
Claus var så venlig at låne Michael en af MDK's skoleskærme. Desværre så løftede den ham ikke så godt, så det blev mere til lange nedflyvninger end flyvning generelt. Instruktøren forbarmede sig over den stakkels og hårdt kæmpende elev, og lånte ham hans egen skærm, som eleven så venlig takkede for, ved at lande i den største mudderpøl i miles omkreds :( ....tak Michael.....tror nok du skylder mig en kvajebajer. ;)
Jeg forbarmede mig endnu engang og kørte Michael op foran fyret, så han fik en god lang flyvning fra fyret til betonen. Han fløj perfekt og landede i fin stil .
Michael brugte også meget af tiden på groundhandling, som han efterhånden magter til perfektion. Godt gået min dreng, og rart at have en elev med som bruger tiden på noget fornuftig indlæring.

Jeg havde taget famillien med som muntrede sig godt i campinfvognen og på stranden. De flotte billeder skal tilegnes fruen, som var så venlig at tage lidt billeder af os.
Vedhæftede filer
Lone fra Albatrosserne i flot stil over Bovbjerg
Claus
"Der Grünemonster"
Danielsen
Michael i lånte fjer
Michael gør klar
til lidt groundhandling
Endelig luft
i "Sporten" igen
Undertegnede selv
Ulrik på tur...flot ser det ud